Mini-warsztat skierowany do osób chcących zdobyć praktyczne informacje i porady dotyczące nowoczesnych metod aktywnego poruszania się po rynku pracy. Uczestnicy zapoznają się z najważniejszymi kwestiami, które liczą się w procesie rekrutacji, będą mieli okazję dowiedzieć się, co czyni dokumenty aplikacyjne atrakcyjnymi w oczach rekruterów, na co warto zwracać uwagę, w jaki sposób budować swój wizerunek profesjonalisty z wykorzystaniem portali społecznościowych, jak uprawiać skuteczny networking oraz jak odnieść sukces na rozmowie rekrutacyjnej i poradzić sobie nawet z najtrudniejszymi pytaniami rekrutera. Zacznij nowy rozdział w swoim życiu zawodowym!
Prowadząca: Beata Rzepka, coach kariery i trener, autorka książki "Kariera pod kontrolą. Jak zmienić swoje życie zawodowe na lepsze". Właścicielka firmy SELF, zajmującej się prowadzeniem coachingów indywidualnych oraz szkoleń grupowych z zakresu rozwoju kariery oraz kompetencji osobistych. Prowadzi również autorskie szkolenia dotyczące aktywnego poruszania się po rynku pracy oraz zmiany zawodu. Więcej informacji na stronie www.CoachingKariery.pl
Termin: 5.11.2011 godz. 10-12.00. Obowiązują wcześniejsze zapisy. Koszt: 10 zł.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz